Nazwa forum

Opis forum


#1 2014-12-26 22:37:10

Kakashi

Administrator

Zarejestrowany: 2014-12-26
Posty: 43
Punktów :   

Talenty Shinobii

Ninjutsu
Ninjutsu jest talentem, który pozwala nam w wydajniejszym stopniu kontrolować i pobudzać do życia naszą naturalną chakrę. Każdy 1 punkt procentowy Ninjutsu zwiększa pokłady przebudzonej chakry o 500, dodatkowo skuteczność technik Ninjutsu minimalnie wzrasta. W chwili, gdy różnica Ninjutsu między dwoma osobami wynosi więcej niż 45%, technika rangi C (w zależności od rodzaju techniki, tyczy się to głównie żywiołowych) jest w stanie zneutralizować działanie techniki rangi B, automatycznie różnica 90% - technika rangi C neutralizuję technikę rangi A. Wzrost tejże statystyki jest mimowolny,  podczas wszelkich wydarzeń fabularnych, przy których wykorzystujemy dany talent (np. walki, misje, treningi, podróże, tudzież wszelkie inne akcje). Maksymalny jednorazowy wzrost Ninjusu wynosi 1 punkt procentowy, dokładna rozpiska wygląda następująco:

0-0.2% - słabe wykorzystanie talentu Ninjutsu. Gracz w niewielkim stopniu wie, w jaki sposób go używać. Działa bez namysłu, wykorzystując go nierozważnie.
0.3-0.5% - średnie wykorzystanie talentu Ninjutsu. Gracz w niewielkim stopniu wie, w jaki sposób go używać. Jego działania są nierozważne, lecz o wiele bardziej wydajne niż w pkt. poprzednim.
0.6-0.9% - wysokie wykorzystanie talentu Ninjutsu. Gracz w okazałym stopniu wie, jak go używać. Działa rozważnie, kontrolując wszelkie aspekty.
1% - perfekcyjne wykorzystanie talentu Ninjutsu. Gracz w rewelacyjnym stopniu potrafi korzystać ze swych technik oraz umiejętności, działa bardzo rozważnie i nieomylnie.

Taijusu
Taijutsu jest talentem, który pozwala nam w wydajniejszym stopniu kontrolować i zwiększać nasze zdolności fizyczne. Każdy 1 punkt procentowy Taijutsu zwiększa nasze statystyki (wybrane przez administratora bądź osobę upoważnioną) o 3, dodatkowo skuteczność technik Taijutsu minimalnie wzrasta. Wzrost tejże statystyki jest mimowolny, podczas wszelkich wydarzeń fabularnych, przy których wykorzystujemy dany talent (np. walki, misje, treningi, podróże, tudzież wszelkie inne akcje). Maksymalny jednorazowy wzrost Taijusu wynosi 1 punkt procentowy, dokładna rozpiska wygląda następująco:

0-0.2% - słabe wykorzystanie talentu Taijusu. Gracz w niewielkim stopniu wie, w jaki sposób go używać. Działa bez namysłu, wykorzystując go nierozważnie.
0.3-0.5% - średnie wykorzystanie talentu Taijusu. Gracz w niewielkim stopniu wie, w jaki sposób go używać. Jego działania są nierozważne, lecz o wiele bardziej wydajne niż w pkt. poprzednim.
0.6-0.9% - wysokie wykorzystanie talentu Taijusu. Gracz w okazałym stopniu wie, jak go używać. Działa rozważnie, kontrolując wszelkie aspekty.
1% - perfekcyjne wykorzystanie talentu Taijusu. Gracz w rewelacyjnym stopniu potrafi korzystać ze swych technik oraz umiejętności, działa bardzo rozważnie i nieomylnie.

Genjutsu
Genjutsu jest talentem, który pozwala nam w wydajniejszym stopniu kontrolować i tworzyć iluzje. Każdy 1 punkt procentowy Genjutsu zwiększa naszą szansę na zauważenie, iż jesteśmy w iluzji, dodatkowo skuteczność technik Genjutsu minimalnie wzrasta. W chwili, gdy różnica Genjutsu między dwoma osobami wynosi więcej niż 45%, osoba ta nie może zostać złapana w iluzję. Analogicznie, jeśli różnica wynosi 90%, osoba o mniejszym współczynniku Genjutsu nie jest w stanie uwolnić się z iluzji. Wzrost tejże statystyki jest mimowolny,  podczas wszelkich wydarzeń fabularnych, przy których wykorzystujemy dany talent (np. walki, misje, treningi, podróże, tudzież wszelkie inne akcje). Maksymalny jednorazowy wzrost Genjutsu wynosi 1 punkt procentowy, dokładna rozpiska wygląda następująco:

0-0.2% - słabe wykorzystanie talentu Genjutsu. Gracz w niewielkim stopniu wie, w jaki sposób go używać. Działa bez namysłu, wykorzystując go nierozważnie.
0.3-0.5% - średnie wykorzystanie talentu Genjutsu. Gracz w niewielkim stopniu wie, w jaki sposób go używać. Jego działania są nierozważne, lecz o wiele bardziej wydajne niż w pkt. poprzednim.
0.6-0.9% - wysokie wykorzystanie talentu Genjutsu. Gracz w okazałym stopniu wie, jak go używać. Działa rozważnie, kontrolując wszelkie aspekty.
1% - perfekcyjne wykorzystanie talentu Genjutsu. Gracz w rewelacyjnym stopniu potrafi korzystać ze swych technik oraz umiejętności, działa bardzo rozważnie i nieomylnie.

Fuuinjutsu
Fuuinjutsu jest talentem, który pozwala nam w wydajniejszym stopniu kontrolować sztukę pieczętowania. Wzrost tej statystyki nie daje żadnych dodatkowych "bonusów", lecz jest wielce wymagany jeżeli chodzi o niektóre "potężniejsze" techniki pieczętujące. Wzrost tejże statystyki jest mimowolny, podczas wszelkich wydarzeń fabularnych, przy których wykorzystujemy dany talent (np. walki, misje, treningi, podróże, tudzież wszelkie inne akcje). Maksymalny jednorazowy wzrost Fuuinjutsu wynosi 1 punkt procentowy, dokładna rozpiska wygląda następująco:

0-0.2% - słabe wykorzystanie talentu Fuuinjutsu. Gracz w niewielkim stopniu wie, w jaki sposób go używać. Działa bez namysłu, wykorzystując go nierozważnie.
0.3-0.5% - średnie wykorzystanie talentu Fuuinjutsu. Gracz w niewielkim stopniu wie, w jaki sposób go używać. Jego działania są nierozważne, lecz o wiele bardziej wydajne niż w pkt. poprzednim.
0.6-0.9% - wysokie wykorzystanie talentu Fuuinjutsu. Gracz w okazałym stopniu wie, jak go używać. Działa rozważnie, kontrolując wszelkie aspekty.
1% - perfekcyjne wykorzystanie talentu Fuuinjutsu. Gracz w rewelacyjnym stopniu potrafi korzystać ze swych technik oraz umiejętności, działa bardzo rozważnie i nieomylnie.

Kinjutsu
Kinjutsu jest talentem, który pozwala nam opanować zakazane techniki - począwszy na tych podstawowych, skończywszy natomiast na tych "legendarnych". Wzrost tej statystyki nie daje nam żadnych "dodatkowych bonusów", jedynym zaś sposobem jej rozwoju jest zwiększanie swego potencjału Ninjutsu (Talentu Shinobi), gdyż każde 4% Ninjutsu odpowiada 1% Kinjutsu.

Hijutsu
Hijutsu jest talentem opierającym się na żywiołach oraz sekretach z nimi powiązanymi. Rozwój tej drogi jest bardzo istotny - pozwala opanować kilka żywiołów, a nawet łączyć je ze sobą. Jesteśmy w stanie opanować 3 żywioły, w tym jeden już w samej Akademii. Poniżej znajduje się dokładniejsza rozpiska:

Żywioł 1: Pierwszy żywioł jesteśmy w stanie odkryć już w samej Akademii, rozpoczynając trening nad jego opanowywaniem. Początkowa jego wartość wynosi 0%. Każdy zdobyty % zwiększa skuteczność naszej techniki danego żywiołu, zaś każde 20% zmniejsza koszt naszych technik tego żywiołu o 10%. Maksymalny jednorazowy wzrost tego żywiołu wynosi 1 punkt procentowy, dokładna rozpiska wygląda następująco:

0-0.2% - słabe wykorzystanie danego żywiołu. Gracz w niewielkim stopniu wie, w jaki sposób go używać. Działa bez namysłu, wykorzystując go nierozważnie.
0.3-0.5% - średnie wykorzystanie danego żywiołu. Gracz w niewielkim stopniu wie, w jaki sposób go używać. Jego działania są nierozważne, lecz o wiele bardziej wydajne niż w pkt. poprzednim.
0.6-0.9% - wysokie wykorzystanie danego żywiołu. Gracz w okazałym stopniu wie, jak go używać. Działa rozważnie, kontrolując wszelkie aspekty.
1% - perfekcyjne wykorzystanie danego żywiołu. Gracz w rewelacyjnym stopniu potrafi korzystać ze swych technik oraz umiejętności, działa bardzo rozważnie i nieomylnie.


Żywioł 2: Drugi żywioł jesteśmy w stanie odkryć w taki sam sposób jak w akademii, lecz dopiero w momencie uzyskania 75% skuteczności pierwszego. Tak samo jak wyżej, Początkowa jego wartość wynosi 0%. Każdy zdobyty % zwiększa skuteczność naszej techniki danego żywiołu, zaś każde 25% zmniejsza koszt naszych technik tego żywiołu o 10%. Maksymalny jednorazowy wzrost tego żywiołu wynosi 1 punkt procentowy, dokładna rozpiska wygląda następująco:

0-0.2% - słabe wykorzystanie danego żywiołu. Gracz w niewielkim stopniu wie, w jaki sposób go używać. Działa bez namysłu, wykorzystując go nierozważnie.
0.3-0.5% - średnie wykorzystanie danego żywiołu. Gracz w niewielkim stopniu wie, w jaki sposób go używać. Jego działania są nierozważne, lecz o wiele bardziej wydajne niż w pkt. poprzednim.
0.6-0.9% - wysokie wykorzystanie danego żywiołu. Gracz w okazałym stopniu wie, jak go używać. Działa rozważnie, kontrolując wszelkie aspekty.
1% - perfekcyjne wykorzystanie danego żywiołu. Gracz w rewelacyjnym stopniu potrafi korzystać ze swych technik oraz umiejętności, działa bardzo rozważnie i nieomylnie.


Żywioł 3: Trzeci żywioł jesteśmy w stanie odkryć w taki sam sposób jak w akademii, lecz dopiero w momencie uzyskania 175% skuteczności pierwszego oraz 115% drugiego.. Tak samo jak wyżej, Początkowa jego wartość wynosi 0%. Każdy zdobyty % zwiększa skuteczność naszej techniki danego żywiołu, zaś każde 35% zmniejsza koszt naszych technik tego żywiołu o 10%. Maksymalny jednorazowy wzrost tego żywiołu wynosi 1 punkt procentowy, dokładna rozpiska wygląda następująco:

0-0.2% - słabe wykorzystanie danego żywiołu. Gracz w niewielkim stopniu wie, w jaki sposób go używać. Działa bez namysłu, wykorzystując go nierozważnie.
0.3-0.5% - średnie wykorzystanie danego żywiołu. Gracz w niewielkim stopniu wie, w jaki sposób go używać. Jego działania są nierozważne, lecz o wiele bardziej wydajne niż w pkt. poprzednim.
0.6-0.9% - wysokie wykorzystanie danego żywiołu. Gracz w okazałym stopniu wie, jak go używać. Działa rozważnie, kontrolując wszelkie aspekty.
1% - perfekcyjne wykorzystanie danego żywiołu. Gracz w rewelacyjnym stopniu potrafi korzystać ze swych technik oraz umiejętności, działa bardzo rozważnie i nieomylnie.


Łączenie Żywiołów
Aby móc połączyć dwa, bądź więcej żywiołów w jeden, tworząc tym samym jakiś unikatowy, należy opanować pierwszy wymagany żywioł w wysokości 125%, zaś drugi wymagany w wysokości 85%. Gdy te wymagania zostaną spełnione należy rozpocząć trening łączenia, są dwa jego rodzaje:
a) Możemy trenować samodzielnie, studiując księgi i na ich podstawie dochodzić jak łączyć żywioły (ok. 10 stron czystego treningu).
b) Możemy trenować z nauczycielem (jeden z NPC bądź osoba, która już opanowała dana mieszaninę), wspólnie pod jego okiem (ok 8 stron czystego treningu).
Opanować możemy następujące mieszaniny żywiołów:
Futton (ogień + woda)
Jinton (ogień + ziemia + wiatr)
Yoton (ogień + ziemia)
Jiton (ogień + ziemia + woda)
Shakuton (200% opanowania Katonu)

Wzrost Skuteczności Żywiołów Łączonych:
Każda z technik żywiołów łączonych posiada wymagania procentowe w danej dziedzinie, bez których nie jesteśmy w stanie jej opanować. Skuteczność % po opanowaniu zdobywamy trenując podstawową kontrolę nad naszym nowym żywiołem oraz wykorzystując techniki tegoż żywiołu, jednorazowo maksymalnie zwiększając go o 1%.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.falerystyka.pun.pl www.ratmedpam.pun.pl www.zm.pun.pl www.proana.pun.pl www.e-forumowicze.pun.pl