Nazwa forum

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2014-12-26 22:40:00

Kakashi

Administrator

Zarejestrowany: 2014-12-26
Posty: 43
Punktów :   

Zmęczenie/Głód/Pragnienie

zmęczenie głód pragnienie, czyli dokładna poprawka.


Jak wszyscy doskonale wiemy zmęczenie, pragnienie oraz głód to trzy dość ważne i jednocześnie bolesne uczucia braku podczas wykonywania różnorodnych czynności, nie inaczej jest w świecie shinobi, w końcu ninja też człowiek, podobno. Zmęczenie jest zależne od kilku czynników, przede wszystkim od rangi. Jak wiadomo im shinobi ma wyższą range tym jest lepiej wyszkolony, bardziej doświadczony oraz wytrzymały, kondycyjnie, między innymi. Ważnym współczynnikiem dla tych wszystkich wartości jest również ekwipunek, jeśli przekracza on wagą mase ciała, postać męczy się szybciej. Poniżej przedstawione zsotają poszczególne schematy oraz dokładna rozpiska "co i jak" - zapraszam do zapoznania się. Na końcu tej informacji, znajduje się dokładny schemat zależności od rangi.


Zmęczenie  0 - 100

Zmęczenie do proces, długotrwały, który powoduje i narzuca pewne ograniczenia na nasz organizm, tym większe im dłużej walczymy/biegamy/ruszamy się, poniżej nieco dokładniej:

100 - 80 - W tym przedziale praktycznie nic się nie zmienia, 80 to wartość minimalna i jednocześnie maksymalna, dla jakiej gracz może swobodnie walczyć/skakać/itd bez żadnego uszczerbku na statystykach i pokładach chakry. W takim stanie poszczególne rangi mogą utrzymać się odpowiednią ilość postów. Każdy post, czyli tura zabiera 1 pkt z puli zmęczenia, oczywiście jeżeli walczymy czy jesteśmy aktywni fizycznie. W przypadku gdy jest to tylko chodzenie, rozmawianie, wówczas nic. Jest to zależne od rang, cała rozpiska znajduje się na samym dole.

80 - 60 - W tym przdziale zaczynamy odczuwać pierwsze oznaki zmęczenia, nasze statystyki spadają o 3 każda i zwązku z tym, nie jesteśmy już tak zabójczo skuteczni i szybcy jak na początku walki, prawa ograczenia organizmu obowiązują nawet w świecie ninja.

60 - 40 - Zaczynamy tracić koncentrację i coraz częściej zatrzymujemy się aby złapać oddech i odpocząć. Nasze statystyki spadają o kolejne 5 pkt, coraz trudniej skupić się na walce, jednak na braku oddechu i bólu mięśni coraz łatwiej, coś za coś.

40 - 20 - Powoli zaczynamy myśleć już tylko o odpoczynku, statystyki spadają o następne 5 pkt oraz co 3 posty musimy zrobić przerwę w walce na odpoczynek, żeby nie przewrócić się ze zmęczenia, w dodatkumożliwość korzystania z chakry zostaje dość mocno osłabiona, tzn nasze techniki są słabsze i wolniejsze o 50% niż na początku walki.

20 - 0 - Przedział od skrajnego wyczerpania do zemdlenia a nawet do śmierci, jest to już "zajeżdżanie" własnego organizmu, tylko dla prawdziwych graczy, którzy stawiają walke ponad wszystko. Statystyki spadają o następne 10 pkt, siła technik to zalednie 25% energi pierwotnej a my co 2 posty musimy odpocząć, żeby nie zemdleć. Wpływ na to wszystko mają również głód i pragnienie ale o tym poniżej.



Głód   0 - 100

Uczucie, można powiedzieć poboczne, ponieważ zależne od zmęczenia, rządzące się takimi samymy przedziałami oraz przestrogami. Natomiast z drugiej strony, dzięki posilaniu się - między innymi - można troszkę "podreperować" swój silnik i obniżyć wskaźnik zmęczenia i głodu jednocześnie. Poniżej rozpiska.

Tutaj sytuacja jest trochę inna, a mianowicie, głód zależy przede wszystkim od zużycia chakry oraz w mniejszym stopniu od zmęczenia. Przedziały, jak już wcześniej wspomniałem są takie same - różne tylko dla poszczególnych rang - Tak na prawdę ninja musi coś zjeść w trakcie misji czy walki aby kompletnie nie opaść z sił przez nagły spadek chakry oraz silne emocje/wysiłek fizyczny. Skutki w postaci utraty statystyk sa podane w opisie zmęczenia, podczas "bycia głodnym" spada nam również chakra, co może bardzo niekorzystnie odbić się na walce.


100 - 80 - wszystko jest w porządku, shinobi powoli zaczyna odczuwać lekki głód, jednak ma jeszcze chwilę aby się posilić i odpocząć aby nie stracić szans na wygranie pojedynku czy osiągnięcia celu.

80 - 60 - skutki w postaci statystyk sa znane, dodatkowo zaczyna doskwierać nam dziwne uczucie, czemu towarzyszy spadek chakry o 2.000 - na dobry początek

60- 40 - Oprócz obniżena po raz kolejny statystyk, nasza chakra również spada, tym razem o 3.000, nie trzeba wspominać, że nagły spadek sumuje się, jeśli shinobi w porę nie załaduje akumulatorów.

40 - 20 - Szczerze mówiąc, shinobi zaczyna mieć problemy z poruszaniem się, ból mięśni, ścięgien i kości skutecznie mu o tym przypomina, dodatkowa obniżka statystyk powoduje skuteczne sprowadzenie psychiki walczącego do parteru i wielką chęć nie ruszania się stamtąd. Chakra spada o kolejne 3.000

20 - 0 Smierć, w przypadku, gdy chakra spadnie do 0, następuje śmierć, w przypadku spadku poniżej 20% następuje omdlenie, chwilowe, jeśli ninja to zignoruje, wówczas organizm kolejnego upomnienia nie wyśle, z pewnością. Chakra przestaje się obniżać, powiedzmy sobie szczerze, nie ma z czego.


Jak widać, głód jest bardzo ważnym i niebezpiecznym parametrem, o który trzeba dbać aby nie wpaść w tryby przedziałów podanych powyżej.



Pragnienie


Jedna z najbardziej niebezpiecznych - w przypadku zignorowania - przypadłość, a mianowicie gdy jesteśmy spragnieni, organizm nastawia się na, podświadomie a właściwie domaga się uzupełnienia płynów, jeśli to nie nastąpi czujemy coraz większy dyskomfort, aż w końcu bardzo szybko może dojść do omdlenia, odwodnienia a nawet do śmierci. Przedziały są identyczne, jako, że ninja już od poziomu zwykłego genina uczone są w dość surowych warunkach i potrafią dużo znieść. Poniżej tylko króciutki opis.



100 - 80 - Wszystko jest w normie, po prostu

80 - 60 - Zaczynamy odczuwać potrzebe napicia się czegoś, uzupełnienia płynów, jeśli to nie nastąpi i wskaźnik pragnienia spadnie do 60, zaczynają się nieprzyjemności, na początek tak zwany "nieogar" czyli nasza reakcja spada o dodatkowe 5 pkt.

60 - 40 - dość niebezpieczny stan, gdzie przy skrajnej wartości, zaczyna nam się kręcić w głowie, intensywny wysiłek przez kilka godzin, stres i emocje robią swoje, koniecznie trzeba uzupełnić płyny.

40 - 20 - To tutaj zaczyna się 7 krąg piekieł, pierwsze omdlenia, osłabienie, "syndrom kapcia w ustach" oraz zawroty i majaki, organizm jest poważnie odwodniony i jeśli nie nastąpi w krótkim czasie dość gwałtowna zmiania, w postaci przyjęcia dużej ilości płynów, może się to źle skończyć.

20 - 0 - Skrajne wycięczenie, nie potrafimy się poruszać i jesteśmy zdani na łaskę innych, jesteśm na pół przytomni i kompletnie nie wiemy co się dzieje, tutaj konieczna jest już kroplówka i to natychmiast, każda sekunda to kolejny krok na 2 stronę.





Jak wiadomo nikt nie chce dopuszczać do stanu w którym nasze statystyki spadają, chakra spada i produktywność. Poniżej zamieszczone zostało proste remedium na głód, pragnienie oraz zmęczenie, różne dla poszczególnych rang, zapraszam do zapoznania się:



Genin: 1 post to 1 pkt mniej w przypadku zmęczenia, pragnienia i głodu, więc na tym etapie jesteśmy w stanie walczyć na 100% swoich możliwości przez 20 postów. Aby zmniejszyć głód, trzeba po prostu coś zjeść, można w ruchu, jednak trwa to dłużej, tak samo jest z pragnieniem. Zaspokojenie tych dwóch czynników obniża wskaźniki o 6 pkt jednorazowo. Konsumowanie trwa 2 posty, picie tylko 1.
Zmęczenie: Genin podczas odpoczynku przez 1 turę dostaje 3 pkt

Chuunin: Tak samo jak w przypadku Genina 1 post to 1 pkt mniej, z tym, że tutaj jedzenie i picie trwają juz tylko 1 turę i przynoszą , a właściwie obniżają wskaźniki o 10 pkt jednorazowo.

Zmęczenie: Podczas 1 tury odpoczynku dostaje 5 pkt

Jounin: 1 post to tylko 0.5 pkt mniej w czynnikach, jedzenie i picie odnawia również 10 pkt jednorazowo i trwa tyle samo jak w przypadku chuunina.

Zmęczenieodczas 1 tury odpoczynku dostaje 8 pkt

Sannin: 1 post to 0.25 pkt mniej, jako jeden z najlepszych shinobi na świecie, panujemy świetnie nie tylko nad ciałem ale i umysłem, co daje właśnie takie rezultaty, w przypadku zjedzenia czegoś lub wypicia, obniżamy 15 aż pkt.

Zmęczenie: Podczas 1 tury odpoczynku dostaje 12 pkt

Kage: Praktycznie taki sam stan jak w przypadku Sannina, ponieważ to właśnie z nich są wybierani przyszli Kage, więc,przedział jest w każdym aspekcie indentyczny.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.falerystyka.pun.pl www.zm.pun.pl www.proana.pun.pl www.e-forumowicze.pun.pl www.keeway.pun.pl