Nazwa forum

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2014-12-27 01:44:13

Kakashi

Administrator

Zarejestrowany: 2014-12-26
Posty: 43
Punktów :   

Ranga E

Ranga E



Nazwa:
Typ:
Pieczęci:
Koszt Nauki:
Opis:



Nazwa: Bunshin no jutsu.
Typ: Pomocnicze.
Pieczęci: Tygrys, Dzik, Wół, Pies.
Koszt nauki:0 punktów rozwoju.
Opis: Jedna z podstawowych technik, które przekazywane są w Akademii Shinobi. Technika nie jest zbyt wymagająca, a jedyne co jest potrzebne to niewielka kontrola chakry. Użytkownik po związaniu pieczęci jest w stanie stworzyć repliki samego siebie. Są one złudnie podobne do oryginału, aczkolwiek możliwe do rozpoznania. Niestety nie dla każdego i nie w każdej sytuacji. Sama technika polega na stworzenu przynajmniej jednej iluzji, która będzie wykonywać nasze polecenia. Technika stosowana do rozproszenia bądź zmylenia przeciwnika, ponieważ nie ma ona formy fizycznej i nie może wchodzić w interakcję z otoczeniem. Jeżeli zostanie ona trafiona jakimś przedmiotem lub zostanie zwyczajnie uderzona, następuje natychmiastowe zniknięcie.


Nazwa: Henge no Jutsu
Typ: Pomocnicze.
Pieczęci: Baran .
Koszt Nauki: 0 punktów rozwoju.
Opis: Podstawowa technika przekazywana podczas nauki w Akademii. Polega na przemienieniu się w obiekt, który widzimy bądź sobie wyobrazimy. Ważnym elementem, które następuje po złożeniu pieczęci jest pojawienie się obłoku, który dezorientuje przeciwnika i pozwala nam lepiej wykorzystać element zaskoczenia. Technika mimo, że podstawowa ma rozmaite zastosowania, a wykorzystana w odpowiednim momencie, z dobrym wyczuciem, może stanowić o wygranej pojedynku.
[Maksymalny czas trwania: 3 tury]



Nazwa: Kai
Typ: Pomocnicze.
Pieczęci: Tygrys.
Koszt Nauki: 0 punktów rozwoju.
Opis: Jest to umiejętność, która wymaga przyzwoitej kontroli chakry. Jest zaadresowana do osób, które potrafią wykryć wrogie Genjutsu. Po złożeniu znaku, skupiamy chakrę i uwalniamy chakrę, która rozprasza czyjąś iluzję. Mimo, że jest to jutsu, które kwalifikuje się jako podstawowe, jest ono stosowane przez shinobich na każdym poziomie, ze względu na swoją skuteczność.


Nazwa: Nawanuke no Jutsu.
Typ: Pomocnicze.
Pieczęci: Brak.
Koszt Nauki: 0 punktów rozwoju.
Opis: Jest to jedna z najprostszych i uniwersalnych technik stosowanych przez shinobii. Polega na umiejętnym poruszaniu swoim ciałem, tak aby móc się wyswobodzić z więzów. Technika przydatna, gdy jesteśmy związani i musimy się uwolnić. Dodatkowym atutem jest fakt iż jest ona dość dyskretna i nie zwraca na siebie uwagii.

Nazwa: Kawarimi no Jutsu
Typ: Defensywne.
Pieczęci: Baran, Dzik,Wół, Pies, Wąż .
Koszt Nauki:0 punktów rozwoju.
Opis: Podstawowa technika przekazywana w Akademii. W porównaniu do reszty technik rangi E, Kawarimi jest zdecydowanie bardziej skomplikowane i wymagające większych umiejętności, niż pozostałe techniki tej kategorii. Polega ona na podmienieniu własnego ciała z przedmiotem nieożywionym o podobnej wielkości i masie. Aby móc wykonać technikę trzeba spełnić kilka wymogów. Po pierwsze, musimy mieć obiekt, w promienu 20m z którym możemy się podmienić.  Po drugie technika jest aktywowana automatycznie gdy zostaną nam zadane jakieś obrażenia. Warto nadmienić iż te obrażenia zadawane są już bezpośrednio z obiektem podmiany, a nasze ciało jest dalej nietknięte. Jest to jedna z najpowszechnij stosowanych technik podczas walki, niezależnie od poziomu shinobii.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ratmedpam.pun.pl www.e-forumowicze.pun.pl www.falerystyka.pun.pl www.zm.pun.pl www.proana.pun.pl